štvrtok 16. januára 2014

Ehm ... #32

Prepáčte, ale tento týždeň je fakt na zbláznenie. Pondelok písomka, v utorok ďalšie dve, v stredu tak isto, dnes bola tiež jedna a zajtra mám písať z matiky ale priplietla sa mi k tomu ešte aj slovenčina. V pondelok mám zase ekonómiu, v utorok francúštinu, neviem kde mi hlava stojí. Časť som chcela pridať včera, lenže som bola na ... neznášam to slovo na p, :(( domov som prišla až večer a ešte som si pozerala veci na dnes do školy. Teraz idem rýchlo spraviť referát na SPK a idem sa ďalej učiť slovenčinu. Naozaj ma to mrzí, ale tak posledné dva týždne pred vysvedčením a učitelia doháňajú to, čo nestihli za tento po polrok. Ale, sľubujem, naozaj sľubujem, že časť bude zajtra :)) Chcete Baby alebo FBI?? Ak sa mám priznať, FBI nemám ešte vôbec ani len načaté, ale ak by ste ho chceli, tak ja niečo dám dokopy :)) Zatiaľ, kto nečítal, tak si prečítajte, jednodielovku so Zaynom alebo si pripomente, čo sa dialo v predošlých častiach :)) A kto mi nenapísal názor, budem rada ak tak urobí, dobre viete, akú radosť mi to spraví :)) Kate

3 komentáre:

  1. tak jako mě je to tak nějak jedno co řpidáš :D ale když minule bylo FBI tak ted by mohlo Baby :)) ale jak chceš :d já budu ráda za cokoliv :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to s tou školou to máš vážne o držku ... :/ držím palce. Ja chcem aj FBI aj Baby :D Takú možnosť tam nemáš! :D Ako to? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Choď si radšej prečítať Baby, ktoré tam je pridané už 10 minút a dozvieš sa kedy bude FBI :)) Nabudúce dám aj takú možnosť, okey?? :DD

      Odstrániť