pondelok 10. februára 2014

Federal Bureau of Investigation 12 1/5








Prekvapenie :)) Odkaz na minulú kapitolu, aby sme si pripomenuli Liamovu žiarlivosť :)) Kate









"Ale na sex je čas vždy, že??" Neveriacky si prekrížila ruky na prsiach.

"Milujem, keď máš pravdu." S perverzným úsmevom som sa tiež postavil, pristúpil k nej a vlepil jej malý božtek na líčko.

"Nemôžeš to takto naťahovať. Čo keď si tiež niekoho nájde a na teba sa vykašle??" Odstrčila ma od seba a ustráchane si ma premeriala.

"Tak si nájdem niekoho iného." Zašomral som si popod nos, premýšľajúc na jej otázkou. Čo keď??

"Nebuď taký bezcitný. Všetci vidíme ako vraždíš každého, kto sa na ňu čo i len pozrie." So smiechom mi postrapatila aj tak strapaté vlasy.

...

"Paul, čo sa deje??" Spýtal som sa, keď sme sa všetci usadili vo veľkej miestnosti s jedným stolom z tmavého dreva pre desiatich ľudí a s desiatimi pohodlnými stoličkami. Naša obľúbená zasadačka.

"Pred týždňom nahlásili zmiznutie desaťročného dievčatka." Na stôl hodil papiere aj s fotkou malého dievčaťa.

Z fotky sa na nás štrbavo usmievalo malé tmavovlasé dievčatko s modrými očami a bledou pokožkou. Vlásky mala zapletené do jednoduchého vrkoča, úsmev jej kazil jeden vypadnutý zúbok a oči jej žiarili šťastím.

"Čo s tým máme my?? My sme zásahovka." Ozval sa Jon a zobral si pár papierov s informáciami, ktoré začal študovať.

"Tí čo to majú na starosť nás požiadali o pomoc. Sú v koncoch, nemajú sa čoho chytiť. Dúfajú, že mi niečo nájdeme." Paul si povzdychol a na stôl hodil ďalší zväzok papierov.

"Samozrejme. Sme najlepší v okrsku." Zaškeril sa Sandy.

"Samochvála smrdí Sandy." Perrie ho buchla po hlave a do rúk si vzala fotku dievčaťa.

"O čo ide??" Znovu som sa spýtal, nemám rád zbytočné reči okolo prípadu, hlavne keď sa jedna o deti.

"Pred týždňom nahlásila matka dievčaťa, že jej dcéra Suzie neprišla domov zo školy. Keďže to bolo len pár hodín, polícia si z toho nič nerobila." Začal Louis.

"Ako inak." Prerušil ho Josh, ktorý si neodpustil ironické prekrútenie očami. Nenávidí zmiznutia.

Pred niekoľkými rokmi sa mu stratil mladší brat. Polícia nič nespravila, aby ho našla. Prosil ich na kolenách, aby jeho prípad prešetrili. Ale oni odmietli. Vraj tomu jeho zmiznutiu nič nenasvädčuje, určite je niekde s kamarátmi.

Po mesiaci nič nerobenia po ňom konečne vyhlásili pátranie. Za týždeň ho našli mŕtveho. Uzavreli to ako prepadnutie, vraha doteraz nenašli. Josh sa vtedy dal k polícii a sám sebe sľúbil, že už nikdy nedopustí, aby sa také niečo opakovalo.

"Presne tak. Na druhý deň ich kontaktovala znovu, do ulíc dali niekoľko hliadok na vyše, aby sa po nej poobzerali, no bezúspešne. Hovorili s jej spolužiakmi, so susedmi, prezreli aj kamery na škole, ale akoby sa prepadla pod zem." Dokončil Paul, každému posunul niekoľko papierov, ktoré sme začali skúmať.

"Pre jej matku to musí byť hrozné." Skonštatovala Sophia, ktorá sedela vedľa mňa a od Pezz si vzala Suzinu fotku.

"Áno. Všade vylepuje plagáty. Polícia skontaktovala aj susedné hliadky a jej fotka sa včera objavila v správach aj v novinách." Prečítal som z papiera a prezrel si fotky všetkých spomenutých osôb, ktoré medzičasom Louis rozložil po stole.

"Čo otec??" Spýtal sa Sandy.

"Ten je tu spomenutý len tak okrajovo. Rozviedli sa pred piatimi rokmi a Suzie priradili matke." Prečítal Jon.

"Jemu dcéra nechýba??" Sophia prekvapene nadvihla obočie a radšej sa opäť venovala fotke v jej rukách.

"Je na dovolenke. Jeho sekretárka odmietla prezradiť, kde sa nachádza." Za nami sa ozval cudzí mužský hlas, za ktorým sme sa všetci otočili.

Pred nami stál vysoký vyšportovaný mladý muž v čiernom obleku. Sako mal odopnuté, voľne mu viselo na vypracovaných ramenách a spod opaska mu vykúkala zbraň. Krátke blonďavé vlasy mal vyčesané do hora, hnedo-zelenými očami skenoval celú miestnosť až zastal na osobe vedľa mňa, na Sophie.

"Toto je Andy Samuels. Vedie vyšetrovanie malej Suzie." Paul nás neformálne predstavil a prešiel k Andymu, s ktorým si kamarátsky podal ruky.


"Takže toto je muž, ktorý sa správa podľa zákona v tej najnevhodnejšej chvíli?!!" Josh naňho nepríjemne pozrel, Sandy ho pre istotu upokojujúco poklepkal po pleci.

"Iba som sa riadil predpismi pán Devine." Andy mu v pokoji odpovedal pričom naňho ani nepozrel a prešiel k stolu, na ktorý hodil ešte nejaké papiere.

"Teraz nemáme čas na hádky. Kráti sa nám čas. Musíme ju nájsť." Prerušil ich Louis, keď videl, že si Josh neodpustí ďalšiu protivnú poznámku.

"Kde začneme??" Spýtala sa Sophie a mne neuniklo ako si rozžiarenými očami prezerá Andyho.

"Nezabudni si utrieť slinu." Žiarlivo som jej pošepol, o tomto pocite to hovorila Perrie.

Keď si Sophia uvedomila, že naňho pridlho pozerá, obdarúvala ma nahnevaným pohľadom a vrátila sa k svojej práci. Pozrel som na Perrie, ktorá na mňa pozerala pohľadom ja som ti to hovorila, a radšej len mykol plecami. Už teraz presne viem o čom bude debata, keď skončíme prípad.

"Ešte raz si preveríme všetky výpovede. Niekde začať musíme." Paul si unavene pretrel oči, určite nad tým sedel celú noc.

"Zbytočná strata času. Všetky výpovede sú spísané na týchto papieroch." Poznamenal Andy, rukami ukázal na stôl zahádzaný papiermi a fotkami.

"Andy, vážim si, že nám chceš pomôcť, ale tu velím ja. Ako som povedal, niekde proste začať musíme." Odvrkol mu Paul, na čo sa Josh víťazne uchechtol.

"Kde máme teda začať??" Jon sa narovnal na stoličke a čakal na rozkazy.

"Spravíme to takto. Perrie a Louis pôjdu za jej matkou. Skúste z nej dostať čo najviac. Hlavne na ňu choďte opatrne, citovo je určite na dne." Perrie s Louisom prikývli na znak toho, že chápu a už ich nebolo.

"Josh a Sandy, vy choďte za otcovou sekretárkou a zlomte ju. Je mi jedno ako, ale jednoducho ju zlomte. Neverím, že nám to nemôže povedať. Keby niečo, povedzte jej, že ju zavriete za bránenie vyšetrovania. Pritlačte ju do úzkych." Sandy sa opäť zaškeril, každý vedel aká metóda mu preletela hlavou.

"Jon bež za Louisom a Pezz. Povypytuješ sa susedov." Jon prikývol a už vytáčal Louisove číslo, aby mu neušli.

"Liam, ty so Sophiou pôjdeš do školy. Porozprávajte sa z jej učiteľkami, spolužiakmi a kamarátmi. Pozrite si taktiež záznamy z kamier, či tuto kolegovia náhodou niečo neprehliadli. O všetkom ma informujte." So Sophie sme tiež prikývli a skôr než Andy stihol protestovať, sme rýchlo opustili zasadačku.



- po dlhej dobe nová časť, v budúcej časti dostanete vysvetlenie :)) chyby neskôr opravím :)) dúfam, že sa časť páčila, budem rada, ak mi zanecháte odkazy :)) 

3 komentáre:

  1. úžasné... som rada, že je opäť prípad... teším sa na pokračovanie, lebo som fakt zvedavá kto je za tým :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jestli bude Andy dělat problémy tak ho sejmu a tebe taky! :d jen aby bylo jasno :D část zase skvělá :) jen chudák holčička.. snad jí brzo najdou ;) těším se na dlaší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Nezabudni si utrieť slinu." :D :D No a čo Liam! Pozerať sa môže!

    OdpovedaťOdstrániť