piatok 10. januára 2014

Ehm ... #31

Najprv robím až potom myslím, takže tento článok budem určite neskôr, hneď ako stlačím "publikovať," ľutovať, ale ja už nevládzem. Je piatok večer a ja ležím smutná, už aj so slzami v očiach, v posteli a premýšľam čo robím zle?? Prečo je tam časť už tri dni, k Baby aj týždeň, a ja stále neviem čo si o tom myslíte?? Viem, povedala som, že to nebudem riešiť, ale myslela som si, dúfala som, že snaha z vašej strany bude väčšia. Nepáčia sa vám časti/príbehy?? Stačí povedať a ja ich smažem. Veď na čo tu budú, keď ich nikto nečíta. Nepáči sa vám blog?? Stačí povedať a ja jedným kliknutím uzavriem jednu veľkú kapitolu ...

6 komentárov:

  1. opovaž se tenhle blog smazat!! bych tě jinak našla a zbila tě? :D takže se boj jasný ? :D je to všechno boží :33 takže prosím s ničím nekonči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kati a môj posledný komentár k FBI? ešte ho tam nezobrazuje a ja som si 100% istá, že som komentovala :D niekedy si časť prečítam a komentujem ju až neskôr, neviem prečo, robím to tak všade. :D lol. Nevzdávaj sa, nič nemaž, nepremýšľaj tak tuho nad tým, rob hlavne to, čo ťa baví, (viem, že motivácia v podobe komentov je potrebná,) ale hlavne sa nevzdávaj a NIČ NEMAŽ bola by to veľká škoda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno ja viem, že si to komentovala, len ono to čaká na moje schválenie, aby som v tom mala prehľad :)) A blog som radšej pár dni neotvárala, aby ma nepochytil amok a nezrušila to všetko :)) Ďakujem, ta všetko :)) Vážim si to Lenik :))

      Odstrániť
  3. Jednoznačne to tu nemaž! Píšeš dokonalo. A ver, že ja čítam každú jednu tvoju poviedku. Problém je v tom, že teraz mám toho tak príšerne veľa rozčítaného, že nestačím komentovať... navyše aj v škole mám toho dosť veľa, keďže tento rok končím strednú.
    Inak vieš o tom, že FBI, čítam strašne rada? Totižto nad takou témou na príbeh som uvažovala aj ja, ale nevedela som ako ho spracovať... preto ma veľmi potešílo, keď som objavila príbeh na túto tému :))
    Takže prosím, nemaž to tu... (smutne pozerám)

    P.S. inak tento pocit veľmi dobre poznám, lebo ho zažívam tiež... a už ma aj omrzelo to nejako riešiť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je v pohode :)) Som rada, že sa ti moja tvorba páči :)) Aj ja som si povedala, že to už nebudem riešiť, ale keď som si pozerala komentáre pri Dangerous Love, tak mi to trocha prišlo ľúto :)) A prišlo mi tiež ľúto, že keď vidím ako na iných blogoch komentujú baby čo komentovali aj mne a teraz už nekomentujú :))

      Odstrániť