streda 14. augusta 2013

Dangerous Love 43








Som sviňa, ale ešte majú čas :)) Kate










"Nie, teda asi áno, ale myslela som niečo iné. Nikto tu už nie je okrem nás. Ani čašníčky." Vysvetlila som a opäť sa poobzerala.

"Vlastní to Louisov otec. Má od toho kľúče." Pozrel na Louisa a potom ma sladko pobozkal.

"Nemá Louisov otec nejakú firmu náhodou??" Nadvihla som obočie.

"To áno. Ale toto patrí jeho nevlastnému otcovi. Jeho rodičia sa pár rokov dozadu rozviedli." Opäť sa pozrel na Louisa, ktorý horlivo gestikuloval rukami. Už som mu chcela niečo na to povedať, keď mi zazvonil mobil. Vytiahla som ho z tašky a pozrela na meno volajúceho. Paul.

...

Pozerala som na zvoniaci mobil a rozmýšľala či zdvihnúť alebo nie. Nakoniec sa to vyriešilo samo, keď mobil prestal zvoniť. Položila som ho naspäť na stôl a pozrela na Harryho, ktorý ma prepaľoval pohľadom. Vlastne všetci za stolom sa na mňa prekvapene pozerali.

"Čo tak pozeráte??" Spýtala som sa a pozrela na mobil, ktorý zase začal zvoniť. 

"Ty to nezdvihneš??" Spýtala sa Eleanor s nadvihnutým obočím.

"Nie je to nikto dôležitý." Zašepkala som a schúlila sa do Harryho náručia.

"Je to Paul!!" Povedala, keď mi zobrala mobil a pozrela na meno volajúceho.

"Kto je Paul??" Vstúpil do nášho malého rozhovoru Liam.

"Jeden s bodyguardov jej otca. Od narodenia je s Elizabeth. Považuje ho za druhého otca." Vysvetlila za mňa Eleanor.

"Veď vravím, nikto dôležitý." Zopakovala som svoje slová a hlavu natočila tak, aby nevideli moje slzy, ktoré sa mi opäť tlačili von.

"Elizabeht toto je vážne. Ty nezdvíhaš Paulovi. Čo sa stalo?? Povedz nám pravdu." Začala sa vypytovať a ja som sa cítila stratene. Nechcela som im o tom hovoriť. Nie teraz. Našťastie to Harry ako jediný pochopil.

"Už pôjdeme. Je neskoro a ráno je škola." Povedal a pobozkal ma na vrch hlavy.

Vďačne som sa naňho pousmiala a postavila sa z neho. Ostatní, síce nie moc nadšene, sa postavili tiež. Pomohli sme Louisovi poumývať poháre od rôznych nápojov a pozdvíhať stoličky. Vyšli sme von, a keď Louis zamkol, poriadne sme sa všetci vyobjímali. Ako poslednú som si nechala Eleanor, ktorej som musela sľúbiť, že jej všetko poviem. Ešte predtým než sme sa každý vydali iným smerom, som im poďakovala za to, že prišli a nenechali ma v tom. 

Nasadla som k Harrymu do auta, ktorý už štartoval a oprela si hlavu o jeho rameno. Počkala som kým zatiahne za ručnú páku a potom som si s ním preplietla prsty. Musela som zaspať, keďže som sa zobudila na to ako ma Harry hladká po líčku. Otvorila som oči a pozrela do tej krásnej tváre, ktorá patrí len a len mne.

"No dobre ránko spiaca dáma." Usmial sa na mňa.

"Vieš o tom, že si krásny??" Pošepkala som a prstami mu prešla po črtách tváre.

"A ty o tom vieš??" Naklonil sa ku mne a jemne ma pobozkal.

Z jemného bozku sa pomaly stávalo niečo viac. Postupne zvyšoval tlak pier, jednu ruku položil na môj bok a druhú na šiju, za ktorú si ma k sebe ešte viac pritisol. Vášnivo mi kusol do spodnej pery a ja som pootvorila ústa. Svojim jazykom šikovne vkĺzol dnu  a vyhľadal ten môj, s ktorým sa začal jemne oťukávať. No aj to sa zmenilo na vášnivú bitku kto z koho.

Keď nám začal dochádzať kyslík, svoje pery posunul na môj krk. Potichu som vzdychla a hlavu naklonila viac na stranu, aby mal k nemu lepší prístup. Rukou, ktorú mal na mojom boku presunul na moje bruško, odopol mi pár gombíkov na kabáte a vsunul ju pod sveter a tričko.

Pri dotyku jeho studenej ruky na mojom rozhorúčenom tele mi naskočili zimomriavky. Príjemné zimomriavky. Moje ruky, ktoré boli do teraz voľne položené vedľa mňa, som zdvihla k jeho hrudi. Jednu som zaplietla do kučier a druhou som mu začala ťahať dole zips na bunde. 

(Teen Wolf :33)

"Harry ..." Vzdychla som, keď ma jemne uhryzol do krku.

Cítila som ako sa usmial a bozkami sa dopracoval naspäť k mojím perám. Jeho ruka, ktorá bola doteraz nehybne položená na mojom boku sa presunula na bruško a pokračovala vyššie až zastala tesne pod mojím pravým prsníkom. Keď videl, že sa ho nijako nesnažím zastaviť, pokračoval ďalej. Položil ju naň a jemne ho cez podprsenku stlačil. Vzdychla som mu do úst a chcela mu vsunúť ruku pod tričko, aby som sa konečne mohla dotknúť jeho hrude, keď niekto zaklopal na okno na mojej strane. 

Preľaknuto som skríkla a odtiahla sa od Harryho. Pozrela som na stranu, aby som mohla identifikovať narušiteľa a záchrancu v jednom - fakt neviem čo z toho som si priala viac. No moje zistenie bolo šokujúce. Bol to Paul.Vystrašene som pozrela na Harryho, ktorý sa snažil ustáliť svoj dych. Tričko a sveter som si stiahla dole a otvorila okno, tak ako ukazoval Paul. 

"Otvor tie dvere, nech toho hajzla zabijem na mieste." Zúrivo povedal a vražedne pozrel za mňa, na Harryho.

"Nemáš žiadne právo." Odsekla som mu. 

"Fajn, tak idem po tvojho otca." Skríkol.

"Choď." Ľahostajne som odvetila a okienko dala naspäť. 

Zapla som si kabát a v spätnom zrkadle upravila vlasy, ktoré vyzerali aj tak hrozne. Pozrela som na Harryho, ktorý si akurát zapínal bundu. Usmiala som sa naňho, naklonila sa a jemne ho pobozkala na pery. Dal mi ruky na boky a chcel si ma opäť k sebe pritiahnúť.

"Harry nie. Musím ísť." Povedala som smutne. Naozaj som tam nechcela ísť a už vôbec nie potom čo sa tu stalo alebo skôr nestalo.

"Prepáč." Zašepkal a ešte raz ma pobozkal.

"Zajtra ráno mám ísť na kontrolu. Prídeš po mňa a pôjdeš tam som nou?? Prosím." Hlavu, ako mám zvykom, som mu schovala do ramena.

"Budem tu." Povedal a pobozkal ma na čelo. 

Usmiala som sa, venovala mu ešte pár bozkov a vyšla von. Počkala som kým odíde a prešla na druhú stranu, kde sme mali dom. Pred bránou stal Paul a tváril sa horšie než môj otec. Chcela som okolo len tak prejsť, akoby tam ani nestál, ale skazil mi plány, keď ma chytil za predlaktie a otočil k sebe.

"Čo to do riti malo znamenať?!!" S hnevom zašepkal.

"Netuším o čom hovoríš." Pozrela som naňho: "Ja nič, ja muzikanť."

"O tom, že si odišla večer preč, nikomu si nedala vedieť a prišla si až teraz o pol jednej ráno. O tom, že si si to skoro rozdala s nejakým pankhartom priamo v aute!! Kde si nechala svoju cudnosť Elizabeth." Ďalej pokračoval hlasným šeptom.

"Ty si nahnevaný?!!! Vážne?!!! Ty?? Takže ja som stratila cudnosť??? Kde ste ju nechali vy s matkou?!! Hm!!!" skríkla som a strelila som mu facku, "To bolo za toho pankharta." dodala som a odišla do domu.

(musela som použiť tento gif :))

13 komentárov:

  1. Ešte že tomu Paul-ovi strelila.. Takto urážať Harrynka -_- Ale vydarená časť mimochodom :DDD Ale to vždy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalé to jeéee.. :) krásne ..rýchlo dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ze waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw to je skvele !! rychlo dalsiu :D
    btw. ten gif je taky super :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. _:Oo nemám slov .. :33 je to dokonalé :33 těším se an další :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. brutálne úžastné :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja ten pribeh zeruuu :33 ..je to dokonaly ... A ona vlastne dala facku svymu otcovi ale nevi o tom ... :DD .. Je to dokonale .. Tesim se na dalsi :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale no taaaaaak kaziš im to! :DDDD ejha jaku mi strelilaaaa !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prečo to okienko?! :O mohlo to byť zaujímavé :DDD...a jak vylepila tomu Paulovi..to som teda nečakala...davaj ďalšiu;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty kokso :-O je to dokonalé :-D tak mu treba aj ja by som mu jednu vlepila
    rýchlo ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. je to super :3 daj už ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ááááá :D ja z toho nemôžem !!! je to super rýchlo ďalšiu časť prosííím :D ;) :3

    OdpovedaťOdstrániť