streda 1. mája 2013

Dangerous Love 28






Nemám slov, Barcelona prehrala, nejde do finále, ešte si aj vlastný strelila ...
K časti, pokračuje to Harryho pohľadom, ak sú tam chyby, prepáčte ale momentálne sa mi to nechce opravovať .. ďakujem za návštevnosť aj komenty :)) Kate









"No to vidím," zasmiala sa ironicky a priblížila sa bližšie, "čo keby sme sa zabavili spolu. Sami. V tvojej izbe." šepkala mi ďalej do ucha, pričom mi nechtami prechádzala po hrudi.

Nečakala na moju odpoveď a pritlačila svoje pery na tie moje. Alkohol v krvi spôsobil, že sa mi to zapáčilo a začal som spolupracovať.  

Po chvíli ma to prestalo baviť a tak som sa od nej odtrhol, zobral ju za ruku a ťahal ju na poschodie do svojej izby, kde som ju okamžite prišpendlil na stenu a začal ju nenásytne bozkávať.

"Ako si mohol?!!" Ozvalo sa po chvíli od dverí.

...

"Ako si mohol?!!" ozvalo sa po chvíli od dverí, "Verila som ti!! Dúfala som, že si iný!! Že som sa spočiatku v tebe mýlila!! No toto všetko dokazuje, že som mala pravdu." vtrhla k nám do izby El a ja som v tej chvíli akosi vytriezvel.

"Vážne?? Tak ja som ten zlý?!! A čo si potom ty?? Kto mi dával nádeje?? Kto ma zbytočne ťahal za nos a potom vlastne poslal do rite. Kto?!!" Vyštekol som na ňu a Claire dal stranou.

"Dobre vieš prečo to všetko." Zašepkala a zotrela si slzy, ktoré jej neustále stekali dole tvárou.

"Prestaň sa stále vyhovárať Elizabeth, už ma to nebaví. Nevládzem už, nechcem čakať." Pozrel som na ňu a potom na Claire, ktorá sa usmievala. Ako inak ...

"Si taký istý ako ostatný. Nedostal si mňa, tak hneď ideš po druhej." Prišla ku mne a strelila mi facku.

Pošúchal som si červené líce a neveriacky na ňu pozrel. Sklamane mi pozerala do očí, v ruke zvierala retiazku Po chvíli, keď k nám do izby vtrhla aj Eleanor s chalanmi, sa otočila a zmizla preč. Chcel som za ňou ísť a ospravedlniť sa, povedať, že to všetko bola len hlúposť, no moja hrdosť mi to nedovolila. Preto som sa len priblížil ku Claire a pred všetkými ju pobozkal.

"Vypadnite .." Zamrmlal som do bozku, ale mal som pocit, že ma počuli, keďže odišli.

ELIZABETH

Rýchlo som vybehla z jeho izby, kde sa toľko stalo. Pretlačila som sa pomedzi tie telá, ktoré sa na seba lepili a nič netušiac tancovali na nejaký song. Vybehla som von a rozbehla sa čo najďalej od toho miesta. Od toho domu, kde som ho spoznala z úplne inej stránky. No aj tak to nič nezmenilo.

Bežala som rýchlo, snažila som sa dostať z hlavy tie myšlienky. Ten pohľad na nich dvoch ako sú tam na seba nalepený. Všetky udalosti, ktoré sa s ním viazali. Chcela som to všetko zahodiť za hlavu. Zabudnúť, že sa to niekedy stalo. No ako som tak bežala, spomienok bolo viac a viac. Dostala som sa až na koniec ulice a ďalej som bola bezradná, preto som vytiahla mobil a vytočila Paulove číslo.

"Príď prosím po mňa. Som na začiatku ulice." Snažila som sa, aby môj hlas znel normálne, nie roztrasene a uplakane.

"El čo sa stalo?? Ty si plakala??" Samozrejme, že som nemohla byť presvedčivá. Poznám ma.

"Tak prídeš??" Nechcela som to riešiť. Chcela som si len ľahnúť do postele, zababušiť sa do paplóna a zabudnúť na všetko.

"Samozrejme. Za päť minút som tam." Povedal a zložil. 

Sadla som si na obrubník, hlavu schovala do dlaní a opakovala si všetko čo sa udialo od kedy sme sa prisťahovali do Londýna. V hlave sa mi vynárali všetky hádky s otcom, ktorých pribúdali čo raz viac. Na facku, ktorú mi dal, keď som mu do oči povedala čo si o ňom myslím. Ryanova priateľka, ktorá je veľmi milá a otec je s jeho výber spokojný. 

Stretnutie s Eleanor, Chris a Hannah, tak isto stretnutie s Liamom, Niallom, Zaynom a Louisom. Dokonca aj stretnutie s Gemmou. To všetko sa mi v hlave premietalo ako jeden veľký film a ja som z neho poväčšine videla len útržky, tie najdôležitejšie momenty. 

No najviac momentov tam bolo s Harrym. Naše prvé stretnutie. Doučovanie. Opitý Harry. Rozhovor o tom kto sme. Úmrtie Harryho deda. Biozk. Ospravedlnenie. Skrývanie sa. Jeho narodeniny. Darček. Bozk, na ktorý nikdy nezabudnem. Jeho pery, oči, úsmev, smiech. To všetko tam bolo. Všetky tie chvíle  mi v mihu sekundy prebehli hlavou a postupne mi trhali srdce na márne kúsky. 

No ešte pred tým ako sa úplne roztrhlo, prišiel môj záchranca. Človek, ktorý mi nikdy neublížil a vždy bol na blízku. Paul. Zastavil auto a rýchlo dobehol ku mne. Nič sa nepýtal, za čo som mu bola vďačná, iba ma silno objal. Pritiskol si ma na svoju hruď a kolísal ma zo strany na stranu. Slzy mi stekali po tvári, na jeho tričko, kde sa vsiakli. Tie, ktorým sa do nepodarilo, dopadli na cestu, kde vytvárali malinké fliačiky.

"Poď El, ideme. Ešte nachladneš." Zašepkal, zobral ma na ruky a naložil do auta. On sám rýchlo prešiel na druhu stranu, nasadol a uháňali sme domov.

...

"Tak povieš mi konečne čo sa stalo??" Spýtal sa  Paul, keď som sa prezliekla zo šiat do pyžama a neodmaľovaná som si ľahla do postele a zakryla sa až po uši.

"Nie." Zašepkala som no vedela som, že ma počul.

"Ostanem tu pokiaľ mi to nepovieš a je mi jedno či tu budem musieť trčať deň, dva, mesiac alebo rok." Povedal neoblomne a posadil sa na posteľ.

"Tak tu stvrdni." Otočila som sa mu chrbtom.

"Harry ťa odmietol??" Rýpol a tým spustil novú vlnu sĺz.

"Nie!! Ja som to všetko pokazila!! Pobozkala som ho a potom mu povedala nech mi dá čas. Všetko som zničila!! Dala som mu nádej a potom ho odkopla. Má pravdu. Som hrozná. Všetko je to moja vina.!! Aj to, že sa hneď vrhol do náruče inej." Obrátila som sa naňho a všetko mu vypľula do tváre.

Nič nepovedal, iba sa na mňa neveriacky pozrel. No moje slzy a ukrutné vzlyky ho museli presvedčiť a opäť ma objal. Ale ni to nepomáhalo. Nedokázal ma utíšiť, tak ako to už spravil veľa krát. Chcem byť sama.

"Potrebujem byť sama, prosím" Utrela som si slzy, aj keď to bolo márne, a pozrela naňho.

"Dobre, ale prídem ťa skontrolovať." Povedal a odišiel preč.

Ja som sa oprela o čelo postele, po niekoľký krát chytila retiazku na krku a pokračovala tam kde som skončila. V plači.


CLAIRE

"Harrýýýýýý" Skríkla som a prehla sa v slastnom kŕči.

Potom čo tu Elizabeth spravila scénu som myslela, že ma Harry pošle preč, no opak bol pravdou. Dravo sa mi vrhol na pery a než som stihla povedať "sex", ležala som pod ním nahá, on do mňa zbesilo prirážal a ja som mu nechty zarývala do chrbta.

Vyvrcholil pár sekúnd po mne, opatrne zo mňa vyšiel a zvalil sa vedľa mňa. Zakryl nás dekou, ktorú pred tým než ma zhodil na posteľ, odhodil na zem. Zobral si ma do náručia a po chvíli zaspal únavou. Ani sa mu nečudujem, bol skvelý.

Tak, aby som ho nezobudila, som sa vyvŕtala z jeho náruče a zo zeme zdvihla svoju tašku. Vytiahla z nej mobil a napísala krátku a stručná správu.

"Hotovo." Prečítala som po sebe než som stlačila odoslať. 

Mobil som vrátila naspäť do tašky, ktorú som položila na pôvodne miesto a ľahla si späť k Harrymu.

12 komentárov:

  1. Ja toho Harold zajebem lopatou po hlave -___-
    Hajzel -___-
    Claire sa mi nepáči je to nejaká suka ktorá mi práve žerie nervy -_____-
    Okamžite ďalšiu ! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to uzasne! Uplne genialne! Klobuk dole a harry je idiot btw ten koniec? Ako really?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to :O to čoo ? :O toto .. akože toto ! nie! on .. áááááá ... :D šupito dalšiu :) je to uplne bohovké dokonalé užasné :) nádhera! :3 šupiiiiiiiitooooooo dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Debil! Mala mu vraziť keď ho videla s hentou!! Strášne mooc chcem ďalšiu časť !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to bude ještě mooc zajímavé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. niéééé!!! :|||| toto je...dokonalé..:')

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale ne! ten Harry je jinak blbej..! a jako co ta Claire komu psala? takovej konec to je blbé! :D ale těším se na další :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wtf????? :D to čo má byť tá smska?! :D Ja ťa zabijem!!!!A Harolda tiež!!! Inak je to megááá :*** milujem tento príbeh :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čoo!!!????? to je teda iný hajzel!! rýchlo ďalšiu časť lebo asi umrem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to super!! ♥ rýchlo novú časť

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ok no takze na Hazzu uz chystam kamion mrkiev ktore ho zasypu a tebe spravim asi to iste ked nedas dalsiu !!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť