sobota 30. marca 2013

Zakázané ovocie (13+)

Jednodielovka, ktorú som napísala strašne dávno :)) Je úchylná, ale časom zistíte, že ja som úchylná :)) Možno ste ju už čítali na toanotherworld.wordpress.com kde som babám chvíľu pomáhala s blogom :)) Kate



"Liam?! Liam!" celá zúfala som skríkla na celý dom. Už hodinu chodím hore - dole iba v čipkovanom spodnom prádle a nemôžem nájsť svoje čierne šaty bez ramienok do polovičky stehien, ktoré si dávam, keď sa idem zabaviť do baru.

Vybehla som z izby, že sa pozriem do Liamovej alebo Harryho izby, či ich tam Danielle alebo Nina nenechali, keď som započula Liamove frflanie a nadávanie. Hlas vychádzal z kuchyne, tak som sa tam rozbehla, pričom som zabudla, že mám na sebe len spodné prádlo.

"Liam, nevidel si moje ... ááá" chcela som so ho spýtať na šaty, ale šmykla som sa na niečom čo bolo rozliate pri stole. Už som sa pripravovala na tvrdý dopad, keď ma zachytili Liamove ruky a ja som dopadla na jeho nahú, vypracovanú hruď. Pomaly som zdvihla hlavu a zapozerala som do jeho hnedých očí. Do tých očí, v ktorých sa vždy strácam.

"Žiješ?" spýtala som sa ho potichu a dúfala, že sme nikto nepríde. Bolo by čudné vidieť len v teplákoch ležiaceho na zemi a na ňom babu v sexy prádle.

"Myslím, že áno. Prepáč oblial som sa vodou, chcel som to utrieť, ale to už si sem vletela ty" zasmial sa a stále ma hypnotizoval očami. "Si v poriadku??" spýtal sa uvoľnil zovretie rúk. Uvedomila som si, že naňho pridlho pozerám, tak som zo seba dostala tiché áno a chcela sa postaviť.

Liam sa mi páči už dlho, možno k nemu cítim aj niečo viac. Ale to sa on nesmie dozvedieť. Má Danielle, ktorá je krásna, milá, úspešná. A ja? Ja som len obyčajné dievča z malej krajinky, ktorá sa dostala do domu slávnych, či chcela alebo nie.

"Winnie" šepol, keď som vstávala a stiahol ma naspäť na seba.

"Li ..." ani som nestihla dopovedať, a už som cítila jeho mäkké pery na svojich. Zatvorila som oči a aspoň na chvíľu som si vychutnávala ten krásny pocit.

Čakala som, že sa odtiahne a začne sa ospravedlňovať , ale on namiesto toho pridal ďalší bozk. A potom ďalší a ďalší. Nebránila som sa. Prečo aj? Chcem ho. Už dlhú dobu ho chcem cítiť v sebe a počuť vzdychať moje meno. A teraz sa mi to konečne splní.

Zabudla som na všetko a na všetkých. Zabudla som na to, že sme uprostred kuchyne a kedykoľvek môže ktokoľvek prísť. Jazykom mi prešiel po spodnej pere a ja som pootvorila ústa. Poslušne mi jazykom vkĺzol dnu a začal sa vášnivý súboj jazykov, ktorý nechcel ani jeden z nás prehrať.

Jeho ruky skĺzli na môj zadok a silno ho stlačil. Pomaly sa posadil, obtočila som si ruky okolo jeho krku a prsty zaplietla do jeho vlasov (je to písané, keď ich ešte mal). Musím uznať, že teraz, keď to nosí na štýl ´ala Bieber´ , mu to pristane a je sexy viac ako inokedy predtým.

Postavil sa, tento krát som mu obtočila nohy okolo pása a pomalým krokom, pričom sme sa neustále bozkávali, sa vydal do jeho izby. Pri dverách ma oprel o studenú stenu. Malo by ma to schladiť a prinútiť racionálne myslieť, ale nestalo sa tak.

Otvoril dvere a predtým než ma doslova hodil na posteľ, ma pritlačil o drevenú skriňu, ktorá sa nachádzala za dverami oproti veľkej manželskej posteli. Perami sa presunul na môj krk, kde zanechával malé červené fliačiky, ktoré o pár hodín naberú inú farbu.

Jednou rukou sa presunul na môj chrbát, po ktorom ma najskôr jemne hladil. Neskôr som pocítila ako mi rozopína podprsenku. Postavil ma na zem, vrátil sa k mojim perám a rukami mi sťahoval ramienka, až ju nakoniec odhodil niekam do .. preč. Neviem kde, v tej chvíli mi to bolo skutočne jedno. Chcel a som prevziať nadvládu nad týmto všetkým, ale Liam ten názor nezdieľal.

Chytil mi ruky, zdvihol ich nad hlavu a perami sa cez krku dostal až na moje odhalené prsia. Doteraz sa mi vzdychy darilo zadržiavať, ale keď mi prešiel jazykom po bradavke, už som ich zadržiavať nevládala. Potichu som vzdychla a zo zavretými očami som zaklonila hlavu. Z jednej bradavky sa presunul na druhú, do ktorej už aj jemne zahryzol.

"Liam" vzdychla som a snažila sa dostať ruky z jeho zovretia. Bezúspešne. Iba sa zasmial, opäť ma zobral do náručia a hodil ma na posteľ.

Vyzliekol si tepláky a priľahol ma. Pokrčila som pravú nohu, keďže mi na ľavej ležal a zo zatvorenými očami som si vychutnávala malé božteky, ktorými mi zasypával môj krk, prsia, až sa na koniec dostal na bruško.

Úprimne som odmietala veriť, že sa to naozaj deje. Že sa dotýka môjho tela, že sa dotýka miest, na ktoré siahol doteraz iba jediný chlap v mojom živote. Mark, môj bývalí, ktorý tragicky zahynul. Ale to už je iná story, ktorá je v tejto chvíli nepodstatná.

Keď už ho omrzelo aj bruško, dostal sa na pod bruško a potom ma cez nohavičky pobozkal na môj najcitlivejší bod. Určite cítil ako som z neho vzrušená, ako ma rozpaľujú jeho dotyky. Zamračil sa na mňa a ja som pochopila, že mu na mne niečo vadí. Boli to nohavičky, ktoré zo mňa rýchlo strhol a perami mi prešiel od členku až na vnútornú stranu stehna.

Privádzal ma tým do šialenstva a uvedomoval si to. Hral sa som ňou, ale mňa táto hra prestávala baviť. Využila som, že ma chce pobozkať a pretočila som ho po seba. Víťazne som sa uškrnula a jemne ho pobozkala na pery.

Potom som sa prisala na žilu, ktorú mu vystúpila na krku. Chcela som si ho tiež označiť, tak ako si ma označil aj on, ale potom mi došlo, že o tomto sa nesmie nikto dozvedieť. Rukami som prechádzala po jeho tehličkách, občas zavadila o jeho zväčšenú pýchu.

Keď som na neho pozrela, aby so zistila ako sa tvári, v očiach mal plamienky vášne, chtíča a radosti, že robí niečo zakázané. Určite mi v očiach našiel to isté. Bol pre mňa zakázaným ovocím, po ktorom som túžila, ale aj tak som ho nemohla mať.

Keď už ma omrzel jeho krku, perami som sa prepracovala až na jeho hruď, kde som chvíľu ostala. Potom so skĺzla nižšie a obtrela sa o jeho kamaráta.

"Winnie" vzdychol a prosebne na mňa pozrel. Zľutovala som sa nad ním a zbavila ho tesných boxeriek. Už som sa chystala vziať jeho kamaráta do rúk, no Liam mal iné plány.

Prevalil ma pod seba a prudko do mňa vnikol. V tom momente som skríkla. Aj od bolesti, keďže som na jeho veľkosť nebola zvyknutá a od slasti, ktorú mi tým priniesol. Najprv na mňa z obavami pozrel, ale keď si všimol, že mi nič nie je, začal sa pohybovať.

Išiel na to pomaly, ale postupne zrýchľoval viac ako bolo možné. Obidvaja sme kričali meno toho druhého a užívali si ten nádherný pocit slasti. Zarývala som mu nechty do chrbta a tým si ho priťahovala bližšie.

Liam sa opieral lakte, aby ma nepripučil a bozkával ma raz na pery, raz na krk a občas aj na prsia. Blížil sa môj vrchol, no aj na Liamovi som videla, že nemá od toho ďaleko. Ešte pár krát prirazil a ja som sa s hlasným skríknutím Liamovho mena prehla v kŕči. Po chvíli aj Liam skríkol moje meno a unavene sa na mňa zvalil. Nevadilo mi to. Po tomto výkone, som bola rada, že vôbec žijem. Zatiaľ čo sa on vydýchaval, ja som mu prstami prehrabávala spotené vlasy.

"Nie som ťažký?" spýtal sa, keď sme v tejto polohe ležali už hodnú chvíľu. Tým, že som bola poriadne unavená, som zamrmlala niečo v zmysle trošku a on sa zvalil vedľa mňa. Zakryl nás nejakou dekou, ktorú neviem skade nabral a stiahol ma do svojho náručia.

Chcela som sa ho spýtať čo to všetko malo znamenať, ale únava ma premohla. A tak som zaspala na jeho hrudi s dúfaním, že nás nikto nenájde a s tým, že aj toto má nejaké logické vysvetlenie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára