sobota 30. marca 2013

Dangerous Love - Pológ








Prinášam vám novú story, ktorá sa mne osobne páči :)) výnimočne :)) tak dúfam, že sa bude páčiť aj vám :)) Kate










"Otec, prosím. Je to dobrý chlapec. Som si tým istá. Nechaj ho ísť!" Kričala som na svojho otca. Stalo sa to, čoho som sa tak veľmi obávala. Vedela som ako bude reagovať. Vedela som, že si s ním nemám začínať, ale kto by odolal jeho krásnym očiam, v ktorých sa okrem nezbedných iskričiek, nachádzala aj láska, neha, pochopenie? Jeho úsmevu, ktorým vždy ukáže rad bielych zubov? Telu, ktorému nedokáže odolať mnoho žien?

"Prosím. Spravím čokoľvek. Len ho nechaj ísť." Snažila som sa dostať z rúk jedného z otcových goríl, ale bolo to márne.

"Čokoľvek?" Zopakoval a konečne na mňa uprel svoje oči, ktoré majú zväčša farbu čokolády a je v nich láska. No teraz boli čierne a odrážalo sa v nich sklamanie

Okrem jeho pohľadu som na sebe cítila ešte jeden pohľad. Jeho. Pozrela som sa tým smerom a zbadala som ako krúti hlavou, aby som to nerobila. No nemohla som dopustiť, aby sa mu niečo stalo.

"Čokoľvek." Prikývla som a pozrela sa späť do jeho tmavých očí, v ktorých sa odrážala už aj nádej.

"Ľúbiš ho?" Opäť sa spýtal a ja som naňho nechápavo pozrela, no prikývla som. Ľúbim ho ako nikoho predtým.

"Keď ho tak veľmi ľúbiš a chceš ho zachrániť, odídeš som ňou späť domov? Budeš schopná opustiť jeho a tvojich kamarátov?" Skríkol tak hlasno, že sa to začalo ozývať po celom dome.

Pozrela som naňho a dúfala, že žartuje, no myslel to smrteľne vážne ...

2 komentáre:

  1. Na tento blog som narazila náhodou, ale zatiaľ sa mi tento príbeh veľmi páči. Uvidím, ako to pôjde ďalej:)

    OdpovedaťOdstrániť