nedeľa 31. marca 2013

Dangerous Love 15









Dúfam, že sa bude páčiť :)) Kate










"El!!" Skríkla na mňa energická osoba v čiernych legínach a v bielom svetri, keď som vošla do Starbucksu. Skôr ako som stihla zareagovať už ma pučila vo svojom objatí.

"El nedýcham." Povedala som pridusene.

"Prepáč. Poď niekoho ti predstavím." Milo sa usmiala no potom ma ťahala k boxu, kde sedel nejaký chalan.

"El čo to má zna-" Skočila mi do reči.

"Elizabeth toto je ..."
...

"Toto je David." Povedala s úsmevom a ukázala na chalana s dlhšími hnedými vlasmi a čokoládovými očami, ktorý sedel v boxe a s úsmevom na mňa pozeral.


"Eleanor povedala som ti ab-" Zabijem ju ak mi ešte raz skočí do reči!!

"Upokoj sa. Je gay." Zasmiala sa a sadla si oproti nemu. Predtým ma však stihla sotiť vedľa neho.

"Som Elizabeth." Povedala som a otočila sa na Davida, ktorý sa stále usmieval.

"David." Objal ma a skôr než sme stihli niečo povedať prišiel k nám čašník.

"Karamelové latté poprosím" Usmiala som sa naňho a ďalej sa už venovala El a Davidovi.

HARRY

"Si ty normálny?? Vieš ako som sa o teba bála?!!" Skríkla na mňa Gemma, hneď ako som otvoril dvere od domu.

"Upokoj sa." Povedal som kludne a prešiel do kuchyne, kde som si nalial pohár vody.

"Upokoj sa?!! Vážne?? Ja?!! Uvedomuješ si čo by bolo keby sa o tom dozvie mama?? Že si nespal doma?!! Že si sa ožral uprostred týždňa?!!" Skríkla ešte hlasnejšie.

"Ty si nespal doma??" Zrazu sa v kuchyni objavila postava s čiernymi vlasmi, bielym obtiahnutým tričkom, čiernymi nohavicami a kanadami. Zayn.

"Ty tu čo robíš??" Spýtal som sa prekvapene. Nemal byť náhodou v škole??

"Tak trošku sa ulievame." Povedal s úsmevom, objal Gemmu okolo pása a niečo jej zašepkal do ucha.

"Ako my??" Opýtal som sa nechápavo, aj keď som vedel čo tým myslí.

"No Niall, Louis a prekvapivo aj Liam." Povedal a tento krát pobozkal Gemmu na krk. Fuj ...

"Počkať, takže chýba celá naša partia??"

"Logicky. Počuj nie že by si bol inokedy dajako extra chápavý, ale dnes si úplne mimo." Zasmial sa a ja som si odfrkol.

"V tom bude tá baba, u ktorej spal. Ako sa to len volá .. ja si spomeniem." Prezradila moja milovaná sestrička a začala si trieť bradu. Čo keby si sa tak začala trieť niečo iné?? Napr. mozog?? Pomyslel som si z úškrnom. Keby to vyslovím nahlas, je po mne.

"Počkať, počkať. Ty si spal s nejakou babou?? Ktorá to bola tento krát?? Poznám ju?? Bola dobrá?? Ako vyzerala?? Čo sa na mňa pozeráš ako na debila. Som chlap, zaujíma ma to." Začal na mňa sypať otázku za otázkou a pri poslednej dostal facku od Gemmy, ktorá ofučane odišla preč.

"Mohol si sa ozvať aj skôr." Zasmial som sa a konečne sa napil tej vody.

"Už viem ako volá!!! Elizabeth!!!" S krikom späť sa vrátila Gemma.

"Ty si spal s Elizabeth?? Toto musím napísať chalanom." Povedal vážne no úškrn na jeho tvári sa nedal nevšimnúť. Skôr ako som stihol zareagovať, mu prišla odozva na sms-ku.

"Za chvíľu sú tu." Povedal a na Gemminej tvári sa objavil zhrozený pohľad.

"Nespal som s ňou." Povedal som kludne, i keď tá predstava, že spala vedľa mňa v posteli ma dosť vzrušovala.

"Ale Harrýýýýý, mňa neoklameš. Ty beťárisko." Zasmial sa a pyšne ma pobúchal po ramene.

"Zayn, aj keď to nerada robím, musím uznať, že má pravdu." Ozvala sa Gemma, ktorá tu ešte stále bola aj napriek tomu, že som po nej hodil zabíjacky pohľad.

"Čo??" Prekvapene na ňu pozrel.

"V noci, lepšie povedané nad ránom mi volala, že je u nej a že je totálne na mol a že spi." Povedala a začala sa smiať. Ako inak ...

"Dobre, dobre .. to stačí. Idem do sprchy." Povedal som a rýchlo zmizol do svojej izby. Kde som sa hodil na posteľ a spomínal na včerajší večer. Snažil som sa spomenúť na to či som sa náhodou nepreriekol alebo či som sa nesprával nevhodne, no mal som okno.

Asi po 5 minútach som to vzdal a odišiel som do kúpeľne. Vyzliekol si Ryanove veci a vliezol pod sprchu a pustil na seba najprv studenú a potom teplú vedou. Ako som tam stal po prúdom pomaly až vriacej vody, začal som sa ako tak rozpamätávať.

FLASHBACK

"Louis je streda nemôžem piť." Snažil som sa presvedčiť svojho naj kamaráta, vlastne už opitého naj kamaráta, aby dal tie poháriky s vodkou preč. Ale to je akoby som hádzal hrach o stenu.

"A-ale čoby. T-tu máš a p-pi!! A n-nepapuľuj. Som s-starší." Povedal pripito a potom sa rozrehotal na celý dom. U koho som to vlastne??

"Čím starší, tým sprostejší." Zamrmlal som si pre seba a kopol do seba jeden pohárik. Že som si myslel, že ostanem pri jedno, bola chyba.
...

"L-louis?? L-loui?? M-mrkvička?? Kde s-si?? I-idem si p-po teba!!!" Zasmial som sa ožrato a ďalej hľadal svojho pásikavého kamoša. Ani neviem ako som sa dostal na horné poschodie, no keď som ho tam nenašiel, sadol som si na schody a vytočil prvé číslo, ktoré som našiel. El ...

"Hm .. čo je?!!!" Skríkla ospalo. Asi som ju zobudil ...

"El?? El .. t-to som ja." Ozval som sa pripito.

"Teším "to som ja". Takého ešte nepoznám." Povedala ironicky.

"To som ja H-Harry."Vykoktal som zo seba potom čo som sa zahľadel na nejaké osoby ako sa na mňa valia.

"Kto?!!" Skríkla a ja som myslel, že mi vybuchne hlava.

"M-môžsngvbjknfkjbncjf" Začal som no prerušili ma nejaké osoby, ktoré sa na mňa zvalili a skotúľali sme sa po tých troch schodoch čo tam boli.

"Harry?? Harry počuješ ma??" Spýtala sa, no nejako extra som ju nevnímal.

"Harold!!!!" Skríkla.

"Láska nekrič p-posím ťa. I-ide mi vybuchnúť h-hlava." Povedal som prosebne a snažil sa postaviť.

...

"Preboha koľko si toho vypil?!!" Spýtala sa no k odpovedi som sa nejako nemal. Som rád, že vôbec stojím.

"Z-zlatko to si ty??" Spýtal som sa na koniec, pootvoril oči, ktoré som mal zavreté a pomaly sa k nej nakláňal, aby som konečne ochutnal tie ružové pery, ktoré si o to priam volajú. No ona otočila hlavou a ja som sa dotkol jej líca. Aspoň voľačo.


...

"J-je streda??" Spýtal som sa prekvapene, no kým mi stihol niekto odpovedať, nejaký mamut ma zobral okolo pása a niekam ma viedol až ma nakoniec posadil do auta?? Neviem kde som, ale je tu dobre ...

Kým som rozmýšľal kde som, niekto si sadol vedľa mňa. Bola to moja láska a tak som sa k nej nejako prisunul chytil za stehno a začal bozkávať na krk.

"Si opitý." Povedala zo smiechom a odtlačila ma od seba. Pozrel som na ňu smutným pohľad, no keď ani to nepomohlo, prekrížil som si ruky na prsiach a ani neviem ako, ale zaspal som.

FLASHBACK

Debil, debil, debil, debil!!! Búchal som si hlavu o kachličky. Musím sa ospravedlniť. Prebleslo mi hlavou. Rýchlo som sa osprchoval, okolo pása si obmotal osušku a vyšiel von z kúpeľne do izby, kde ma čakalo nemilé prekvapenie ...

1 komentár: