nedeľa 31. marca 2013

Dangerous Love 13











Krásny slnečný deň prajem :)) Áno dobre čítate slnečný, totižto počasie v Trenčianskom kraji sa zbláznilo a už od utorku tu je okolo 10 stupňov a svieti slnko :))) Tí, ktorý čítajú "You are the only thing thath stayed after her" ďalšia časť bude pravdepodobne ako vždy v nedeľu :))  A ešte sa chcem spýtať či sa vám to pozdáva a či je to naozaj také metúce?? Kate






"Dobrú. To bola maličkosť." Usmiala som sa pre seba a zložila. Telefón som vrátila naspäť na stôl a vrátila sa k Harrymu. Vyzliekla som mu rifle, horko ťažko tričko a zakryla som ho perinou. Ja som sa tiež prezliekla do kraťasov a trička a ľahla si do postele k nemu chrbtom.

...

Ráno som sa zobudila na príjemné škrabkanie na odhalenej časti bruška a na zimomriavky, ktoré mi vytváral nejaký dych na krku. Možno by som si to užívala ďalej keby si nespomeniem na to čo sa včera, vlastne dnes v noci stalo. Rýchlo som otvorila oči a ešte rýchlejšie som sa vymánila z jeho objatia. Skôr než som sa naňho pozrela, som prešla k oknu a otvorila ho. Ten príšerný puch musí byť cítiť aj dole.

Otočila som sa smerom k Harrymu a rozplývala sa nad jeho nevinnosťou. Perinu mal stiahnutú niekde pri zadku a ja som mala výhlad na jeho nahú hruď. Pomaly som prešla k posteli a znovu si na ňu sadla. Moje ruky si začali robiť čo chcú, a tak som sledovala ako mu behajú po hrudi a obkreslujú tetovania. Najprv malý nápis pri leme jeho boxeriek. Potom dvoch vrabcov na hrudi a nakoniec nápis 17 BLACK.

 

Zrazu som pocítila slabý tlak na mojich zápästiach a skôr než som sa stihla spamätať, ležala som pod Harrym a pozerala som do jeho smaragdových očí, ktoré si ma skúmavo prezerali.

"Odkedy si hore??" Zašepkala som.

"Odkedy si vyskočila z postele." Zachrapčal a pritlačil svoje pery na moje. Keď som predýchala počiatočné prekvapenie, ruky som mu zaplietla do jeho kučier a jazykom som sa mu snažila dobyť do úst.
...

"You've read the books, you've watched the shows, what's the best way no one knows, yeah ..." Zo sna ma prerušili začiatočne tóny piesne Six Degrees of Seperation od The Sript. Rýchlo som otvorila oči a obzrela sa okolo seba.

Harry ležal na druhom konci postele a hlasno chrápal. Vôbec sa to nepodobalo na môj sen. Až ten puch. Rýchlo som vyskočila z postele a zdvihla vyzváňajúci mobil.


"Prosím." Ozvala som sa potichu a pozrela na hodiny. 09:15, do rite!!

"Elizabeth prečo nie si v škole??" Ozval sa prísne a prekvapene otec.

"Ako si prišiel na to, že nie som v škole??" Nadvihla som obočie, aj keď to nevidel určite si to myslel. Pozná ma.

"Odpovedz na otázku."

"Som. Akurát som na ceste do kabinetu pre papiere na test." Zaklamala som. Nie je to prvý krát.

"Prepáč, že ti volám, úplne som zabudol, že je štvrtok. Potrebujem od teba niečo." Jeho tón sa zmenil na milý a mne bolo hneď jasné, že niečo chce.

"Hovor." Prevrátila som očami a otvorila okno. Ten puch je vážne neznesiteľný ...

"Dnes ma prísť na letisko taký balík. Je to písané na tvoje meno. Skoč mi poňho prosím ťa. Vieš, že len tebe dôverujem." Ozval sa až príliš sladko.

"Keby poviem, že zabudni, tak mi to nepomôže, že??" Spýtala som sa ironicky.

"Nie." Povedal rázne.

"Dobre, dobre. Musím končiť, idem spať do triedy." Klamať sa nemá ... Ozvalo sa mi svedomie. Zložila som mobil a ignorovala ten previnilý hlas v mojej hlave.

"To bol tvoj otec??" Ozvalo sa zrazu, keď som si zo skrine vyťahovala župan. Zamrzla som a dúfala, že sa mi to len sníva. No, keď som započula šuchot, rýchlo som cez seba prehodila už spomínaný župan a otočila sa k nemu.

"Áno. Koľko si toho počul??"

"Tiež som sa zobudil na vyzváňanie mobil." Zasmial sa, ale smiech ho hneď prešiel a chytil sa za hlavu.

"Počkaj tu. Donesiem ti tabletku a aj raňajky." Povedala som a chystala som sa odísť z izby, ale Harryho hlas ma zastavil.

"To nemusíš. Prejdem aj sám."

"Nie je to bezpečné. Ostaň tu prosím ťa. Donesiem ti aj čisté veci. Hentie páchnu." Pousmiala som sa, ukázala na veci prehodené cez stoličku a zbehla dole do kuchyne. 

Z poličky som vytiahla tabletku na bolesť hlavy, do pohára napustila čistú vodu, do ďalších džús, pripravila zopár toastov , všetko poukladala na podnos a vybehla som naspäť do izby. Harry sedel opretý o posteľ a niečo ťukal do mobilu.

"Keď si už zvládol cestu k stolíku mohol si zavrieť aj okno." Povedala som z drgotajúcimi zubami a zavrela okno.

"Chcel som, ale keď som tam zbadal tých mužov radšej som sa vrátil spať. A ak ti to nevadí bol som aj v kúpeľní." Povedal a sladko sa usmial.

"Nevidela ťa, však nie??" Prekvapene som naňho pozrela.

"Nie, neboj."

"Máš šťastie. A čo sa týka tej kúpeľne, tak je to v poriadku." Usmiala som sa a podala mu pohár s vodou.

"Vďaka," usmial sa a zapil ju z vodou, " počuj ty si volala mojej sestre??" spýtal sa prekvapene.

"No .. nechcela som ťa obchytkávať ..." Skočil mi do reči.

"Mne by to nevadilo." Zaškeril sa.

"Nechaj ma dohovoriť. Nechcela som ťa obchytkávať, tak sme ťa odviezli sme a keď som ťa vyzliekala tak ti vypadol mobil a tam svietil neprijatý hovor. Tak som zavolala a späť a tam sa ozvala Gemma a ja som jej povedala, aby zavolala ráno do školy." Vysypala som zo seba na jeden nádych a čakala čo povie.

"Takže ... obchytkávať si ma kvôli adrese nechcela, ale vyzliecť už áno??" Celý vyškerený na mňa pozrel. Vražedne som sa naňho pozrela a hodila po ňom vankúš.

"Ty si nevyspytateľný." Povedala som a odišla do Ryanovej izby pre čistej veci. Vrátila som sa späť a hodila mu ich na hlavu.

"Sú môjho brata Ryana, mali by ti byť dobre." Usmiala som sa.

"Ty máš brata??" Spýtal sa prekvapene.

"Ty si sa tiež nepochváli, že máš sestru." Vrátila som mu to späť.

"Nebolo kedy." Zasmial sa.

"Vážne??" Nadvihla som obočie.

"A čo keby sme to teraz napravili??" Spýtal sa a zahryzol si do toastu, ktorý som mu podala.

"Neviem či je to dobrý nápad." Povedala som a odpila si s pomarančového džúsa.

"Prešli už viac ako 2 týždne Elizabeth. Prosím" Pozrel sa mi do oči a pripomenul mi sľúb, ktorý som mu dala.

"Tak teda dobre." Pousmiala som sa a pohldne som sa usadila na posteli.

"Vážne??" Spýtal sa prekvapene.

"Sľúbila som ti to. A ja svoje sľuby dodržiavam." Usmial sa a Harry sa tiež pohldne usadil.

"Môžem ťa volať El??" Skočil mi do reči, keď som sa už nadychovala.

"Budem rada." Usmiala som sa a začala.

"Tak ako už vieš, môj otec je mafián ..."

1 komentár: